طراحي سايت چيست ؟ ( بخش چهارم )
نوشته شده توسط : گرگ سفید

طراحي سايت يک فعاليت بسيار جذاب است که امروزه بيشتر افراد با مهارتهاي خلاقانه در آن شرکت مي کنند. هنگامي که تخيل و پتانسيل لازم را داريد، قطعا بايد به آن بپردازيد، تا نشان دهيد در حال حاضر مهارت و تجربه خاصي به دست آورده ايد.کسب کردن حرفه در اين موضوع آسان نيست ، بنابراين شما بايد در مورد خودتان مطمئن باشيد و به پايان برسيد ، يا آن را رها کنيد و چيزي مناسبب تر براي خودتان پيدا کنيد . اين اتفاق مي افتد زيرا طراحان بسيار خوبي وجود دارند، که در آينده ، رقباي شما خواهند بود و شما بايد براي بدست آوردن جايگاه خود با آنان بجنگيد.
سخت ترين چيزکه همه ي ما آن را ميدانيم، شروع کردن به کار است . در کار پستي و بلندي وجود دارد که بايد خود را براي آن آماده کنيم ، اما هنگامي که شروع به کار بکنيد ميتوانيد از در آمد خوب و لحظات لذت بخش خود مطمئن باشيد .
ما براي شمتا 7 نکته را به اشتراک مي گذاريم که ممکن است در تصميم گيري به شما کمک کند که آيا براي اين حرفه آماده هستيد يا خير. به ياد داشته باشيد که قبل از آغاز کار حرفه اي در طراحي سايت، چيزهاي زيادي براي بررسي وجود دارد و اين فقط يک مرور کوتاه است.

 

نکته 1 :

يکي از چيزهايي که بايد در نظر بگيريد اين است که تصميم بگيريد که آيا شما خواهان يک مدرک در طراحي سايت هستيد يا خير. اين قطعا يک نقطه قوت است و شما مي توانيد کمک هاي نظري دريافت کنيد که زمينه اي قوي در زندگي حرفه اي پيش تان است .کاري که همه شما بايد انجام دهيد اين است که آن را در عملتان اعمال کنيد و سپس بيشتر ياد بگيريد. از سوي ديگر، برخي از طراحان وب زماني تصميم گرفتند که وارد اين کار شوند که به عنوان لوله کش يا حتي پزشکان کار مي کردند. هرگز براي رسيدن به عشق زندگي خود خيلي ديرنشده است.البته اين افراد هيچ مدرکي در طراحي سايت ندارند و به مدرسه نرفته اند. آنها اين مهارت ها را به تنهايي بدست آورده وتجربه کرده اند. و صادقانه وقتي کار به طراحي سايت مي آيد، مشتريان بالقوه به مدرک شما، اهميتي نمي دهند،و فقط ابتدا نمونه کارها را مشاهده مي کنند و سپس تصميم مي گيرند آيا مي خواهند شما را استخدام کنند يا خير.

نکته 2 :

هنگامي که تصميم گرفتيد در کسب و کار طراحي سايت باشيد، بايد از بهترين ها ياد بگيريد. طراحان وب حرفه اي به عنوان "خدايان" خود ببينيد، و به دنبال راهنمايي و مشاورهايشان باشيد. اين به اين معني است که شما بايد زمان زيادي را صرف تحقيق و جستجوي چيز هاي خوبي کنيد که الهام بخش شما باشد.شما بايد بخشي از جامعه طراحي سايت باشيد و از اشتباهات و موفقيت هاي خود ياد بگيريد. اين به اين معني است که بايد براي انجمن هاي طراحي سايت وقت صرف کنيد وقبل از اينکه شروع کنيد، هر سوالي را که داريد بپرسيد . جامعه طراحي سايت سايت بسيار بزرگ است و مطمئن هستم که اگر براي کمک جستجو کنيد ، آن را ميابيد. دنبال طراحان وب ديگررا بگيريد ، موارد مورد علاقه خود را انتخاب کنيد و سبک شخصي خود را پيدا کنيد، اما به ياد داشته باشيد کار افراد ديگر را کپي نکنيد - اين واقعا غير حرفه اي است وممکن است دستگير شويد .

نکته 3 :

اين موضوع واضح است ، اما مهم است که بدانيد اگر تصميم به پيروي از حرفه اي در طراحي سايت داريد ، شما بايد دانش اصلي HTML، CSS، java script، php، ASP و... را بدست آوريد، در حالي که فتوشاپ و نرم افزارهاي ديگر ويرايش گرافيک را فراموش نکنيد.اگر قصد داريد سازگاري مدل هاي سه بعدي را در طراحي خود داشته باشيد، پس بايد نرم افزار هاي گرافيکي کامپيوتري 3 بعدي مانند 3dMax، Maya و..را انتخاب کنيد. در واقع اين سخت ترين مرحله است، اما با صبر و استقامت مي توانيد بر آن تسلط پيدا کنيدو سپس نيمه ي ديگر راهرا براي گرفتن شغلي که مي خواهيد ، طي کنيد . اين کار نيازمند زمان و تمرينات ميباشد ، طول مي کشد و بسياري از تمرين، بنابراين شما بهتر است ابتدا روي برخي از پروژه هاي خود کار کنيد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/10/





:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: